Wednesday, September 14, 2011

You are what you eat. Only eat cute food!

Sügis on käes ja mina olen haige. See on muidugi täiesti arusaadav arvestades seda hirmsat ilma, mis viimasel ajal olnud on. Seega olen ma päev otsa lihtsalt lapiti maas ja sirvin huvitavaid blogisid.

On ju Halloweeni aeg Ameerikas ja kõikide koduperenaiste blogipostitused on pikitud musta-valge-oranžikirjute piltidega, mis tehtud nende kodu ehtivatest dekoratsioonidest. Mind paneb üllatama, et nende jaoks on Halloween täpselt sama suure tähendusega, kui jõulud või 4th of July. Ma ei saa aru. Ega vist ei peagi saama, ma olen eestlane. Mulle endale Halloween ei meeldi, ma ei teagi miks selle teema tõstatasin üldse, ja temaatilisi pilte siia ei pane.

Igatahes võtsin tänaseks eesmärgiks otsida siia pilte kõige kihvtimatest ja armsamatest küpsetistest, kookidest ja kõigest muust. Peab ütlema, et valik oli suur ja ainult mõned mu lemmikud jõudsid siia. Imeline, milliseid kauneid küpsiseid ja kooke tehakse!

Koogid ja kreemid on ilusad küll, aga kui mõtlema hakata, siis tunduvad need koogikesed puupüsti keemiat täis olema. Ma ei kujuta ette, kui kange peab olema toiduvärv, mis nõnda erksaid värve annab? Lapse sünnipäeval tegin koogile katteks vahukommisegu ja tahtsin, et see oleks ikka ilus erkroheline. Ütlen ausalt ära, et panin peaaegu pool värvituubi sinna, kuid sellisest erksast värvist küll ei olnud jälgegi. Kook ise muidugi tuli olenemata sellest suurepärane. Hihii. Plusspunktid kindlasti tervisliku ja armsa sushi eest ning mu isiklik lemmik on arbuusihai.

Aga nüüd pildid. Nautige ja sööge silmadega, sest prolly on need üpriski ebatervislikud ja üldse mitte nii maitsvad, kui tundub. Muffinitel olev võikreem (tõenäoliselt) ja küpsiseid kaunistav (tõenäoliselt) suhkruvaap ajavad üpriski kiiresti südame läikima.









2 comments:

  1. Sinust vist ikka ei saa asja blogimisel :D ma olen iga Su uut jälgima jäänud, aga Sa ise kipud unustama.... :D või mis?!

    ReplyDelete
  2. Ei saa jah .. 4-5 aastat blogisin iga päev .. tegin oma elu blogimisnormi täis vist :)

    ReplyDelete